Tuesday, December 30, 2008

Lahjoja satelee... More gifts

Lahjakausi vaan jatkuu. Olen oikea onnenpekka!


Teatterin kissa on oikein mielissään, kuten kuvasta näkyy. Susanna ilahdutti meitä näillä upeilla jutuilla, naamiolla ja kukkakimpulla. Juuri hetki sitten katsoin niitä ihaillen hänen blogissaan ja tups! ne ilmestyivät meille. Ihmeellistä! Kiitos Susanna! Kaulassa kissalla on Nasun tekemä kaulakoru uskomattoman pienistä helmistä.



Ulla lähetti suureksi iloksi ja yllätykseksi kaksi kaunista pienenpientä posliinipatsasta, Vietnamilaisia kansallisasuja. Kiitos kovasti!



Tämän ihanuuden sain vanhemmiltani synttärilahjaksi. Tämä on pöytälamppu suurennuslasilla ja loisteputkella. Siinä on pöydän reunaan kiinnitettävä nivelletty varsi, jolla sitä saa liikuteltua juuri siihen kohtaan ja kulmaan, missä se on työn kannalta parhaimmillaan. Mitäköhän kärpäsenkikkareita alkais muotoilemaan? ;o) Tuo on ihana. Vähän vielä kunnioitan sitä liikaa käyttääkseni sitä, katselen vaan ja huokailen. Aina sama juttu uuden koneen kanssa.

Gift-season continues. I got the magnifier-lamp from my parents as a birthday-gift and it is soooo good.

2 comments:

Anonymous said...

Ihana lahja.
Mä taidan tarvita tuollaisen myös. Viikon verran olen täällä kotona valitellut, että kun ei näe tehdä mitään tuon keittiön kattolampun alla ... nyt täällä kaikki sitten odottaa niitä kärpäsen-mitä-ne-nyt-oli.
Myöhästyneet onnittelut!

Anonymous said...

Mulla on myös suurennuslasilamppu ja olen todennut sen tosi hyödylliseksi, eilenkin ihan suurennuslasina käytin - ei siis hyödytä pelkästään miniasioissa :) sanoo raija bee