Thursday, August 2, 2012

Kolme seinää pystyssä - I've got three walls!

Oi miten tämä onkaan kivaa! Olen ollut aika ahkerana tänään, mutta nyt tulee taukoa töihin.

This is so much fun! I've been happy working today, as you can see.


Ovesta tuli kapea, koska tuo terassin tapainenkin on kovin kapea. Kalusteet ovat vain malliksi.

The door is quite narrow, because the deck is narrow too. 


Mietiskelen vielä, tekisinkö kerrossängyt. Ehkä.

I'll probably make bunk beds in this corner.


En ole vielä päättänyt tuleeko tänne vesi, mutta lavuaari on joka tapauksessa oltava. Laatat olen paistanut itse mökillä. Tänne ne sopivat just passelisti. Ylös tulee ehkä tapettia.

I don't know if there's going to be running water, but the sink is essential. The tiles I've made myself and love them here. I'll probably paper the top of the wall.


Pöytä voisi hyvin olla tämä kaunotar ja ikkunan alle tulee kiinteä penkki. Kaksi tuolia mahtuu ihan kivasti. Jee, pelkäsin, että jäisi aika ahtaaksi.

I'll build a bench under the window. I'm glad there's room for a table and two chairs too.


Koko sisätila on tässä. Arvatkaa vaan onko siistiä kun noihin koloihin voi asetella yhtä ja toista.

This is the whole of the interior. I love the nooks on the walls. It will be so much fun to put a thing here and another there.

7 comments:

Aino said...

Mikä vauhti! Ihanalta näyttää jo. :)

Lorainne said...

Sulla on kyllä niin ihana, jäljittelemätön tyyli! Kunpa täälläkin päin projektit etenisivät noin nopeasti...

Eemaiva said...

Oi miten tästä tulee hieno! :)

jirps said...

Sä olet kyllä tehokas!!

Unknown said...

Looks great. I like the walls made of planks.
I must say I'm a little envious. You're having so much fun.

Rosamargarita said...

Que casa tan hermosa.
Me gusta mucho la cama
Gran trabajo!
:D
Un abrazo
GRACIAS por no tener palabra de verificación

- Virpi said...

Voi kuinka ihanalta näyttää! Jo nyt on aistittavissa rento rantaelämä ja tuoksuvat tuulet!