Tuesday, December 1, 2009

2.12.

Tämä on niin luksusta! Minua hemmotellaan todella. Nannan paketista ilmestyi esiliina, aivan mielettömän hienoa porkkanakangasta ja tuo malli on superhieno. Kyllä nyt kelpaa alkaa piparinpaistoon!

This is such luxury, I feel spoiled rotten! Nanna's surprise was this wonderful carrot-apron, I just love the fabric and the style is great too. I guess that this means the beginning of gingerbread baking...



Aava sai valita paketin itselle tarpeettoman tavaran kalenterista ja tällä kertaa napattiin paketti Gunvorilta. Voi sitä ilon huudahdusta, joka pääsi tämän ihanuuden nähdessäni. Nukketyttö on vaan ollut vähän tuolla laatikossa nukkumassa ja se kyllä näkyy frisyyrissä, eli kampa esiin vaan ja asiallista lookkia etsimään. Gunvor on käsittämättömän taitava neulepuikkojen kanssa, mutta tämä täytyy nähdä livenä ennen kuin tajuaa, miten uskomatonta voi ihminen saada tehtyä. Kiitän ja kumarran (syvään!).

Aava got to pick a parcel from my other calendar and this time it was Gunvor's surprise. This is waaaayyy too much! My girl doll has been sleeping in a cardboard box and I need to comb her to look more civil, but look at the knitting here! I knew that Gunvor is a wiz with needles, but this has to be seen in real life to believe! I thank bowing deep and cannot believe my luck that Gunvor does not need this treasure in her own projects!