Monday, August 27, 2012

Katolle on ilmestynyt käppyrä

Kiitos kauheasti simpukoita lähettäneille! Olette ihania. Katto on kertaalleen peitetty, mutta pitää vielä vähän fiksailla. Rantakasveihin pitää myös vähän perehtyä, että tietää mitä puskaa sinne voisi istutella.

Thank you so much for the shell shipments! You are the best. The roof is covered, but still needs some work. I also need to study beach plants to know what to make, what could grow up there.


Tämmöinen ranka on ilmestynyt nyt katolle. Kuvasta tulee ikävästi mieleen edessä oleva vuodenaika. Täytyy myöntää, etten odota lunta yhtä innolla kuin tyttäreni.

The tree is in place now on the roof. The photo reminds me of the season approaching us. Not my favourite. I'm not at all looking forwards to all that snow and coldness. My daughter is though.


Tässä vielä pari muistiinpanokuvaa Aulangon tornista. Pyöräilimme sinne eilen ja kyllä se on ihana. Harvoin tulee lähdettyä, vaikka se onkin vain muutaman kilsan päässä.

My mom visited us this weekend and we drove our bikes to a nearby folly, Aulanko viewing tower. It is lovely. I wonder why I visit so seldom.




1 comment:

- Virpi said...

Komea käppyrä ja kauniita kansallismaisemia. Kaikkein kaunein kuva viimeisenä!